Thursday, April 16, 2009

Baby Cute Contest


Terbace contest ni kat mombloggersplanet.Mama Aqish yang anjur contest ni.Saje2 je masuk contest ni.Nak memeriahkan ajer.



Ape yang menarik tentang Hariz

Hariz seorg anak yang baik.Tak byk ragam kecuali bile mummy die ade jer die byk songeh sket.Alhamdulillah selame 8bulan ni hariz tak pernah memakse mummy utk amik EL sbb hariz punye antibodi yg kuat(hariz is still BF).Pg2 kalau mummy nak siap2 pg keje die redha jer bile die terpakse duduk dlm playpan smbil bermain dgn meinan2 yg ade dlm tu.

Kenape hariz layak menang

Sebab hariz sgt comel dan hensem.Owh..hariz jg ade lesung pipit dikedua2 belah pipi mcm mummy die.Hehehehehehe.Selain tu ramai yg kate mate hariz bolat.

Saya tidak mengharapkan ape2 kemenangan dlm contest ini.Hanya suke2 sahaje join tp kalau menang pon ok gaks.kekekekeke

0 org nak conteng on "Baby Cute Contest"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez