Wednesday, August 26, 2009

hariz dan CD



Smalam pas menyiapkan ape2 yg ptt utk berbuke,sy siapkan hariz pulak.Tibe2 terpandang pulak CD yg sy dah beli berbulan2 yg lalu.Boleh dikira dgn jari berape kali jer sy pakaikan CD ni utk Hariz.So dgn semangat yg membare sy pakaikan CD ni kat die,smbil2 pakai tu sy gtau suami yg CD ni bagus sbb jimat,boleh pakai lame dan bla bla bla tp sisuami mcm tak bersemangat pon nak dgr kebaikan CD ni.

Selesai berCD,hariz berguling2 takmau pakai suar.So sy biarkan ajer die berCD gitu.Berlari sane berlari sini,kacau daddy berbuke,main bwh buai,main selendang sy pendekkate tak duduk diam la budak kecik tu.Pastu tibe2 die senyap dan mencangkung.Ms tu sy buat tatau jer.Sy ngat die masih lg dlm mood bermain.Suddenly sisuami berkate

die:eh..apemende kuning2 kat kaki hariz tu
sy: mane mane??
die:tu...tu lagi kat lantai.eh..die berakla
sy:isk hariz ni............

terkocoh2 la sy bwk hariz p masuk bilik air.Sental montot die,habistu sental pulak CD die.Haish...punah harapan nak pakai CD.End up sy pakaikan DD jer utk hariz.Ms hariz kecik dulu,Cd ni terpakse diadjust2 sbb mungkin montot die kecik lg tp skang CD tu takpayah die adjust pon.Ngam2 jer ngn montot gebu hariz.


Gambar selingan.Hariz mcm putera yg naik keta berhias smbil melambil tangan kat penonton

Photobucket

2 org nak conteng on "hariz dan CD"

Panggil Saja Lyeana,Yana on August 26, 2009 at 12:15 PM said...

yeaa....Hariz pakai CD. Mama eh mmg kono rajin mencuci nyer.....

anna on August 27, 2009 at 4:39 PM said...

mama rajin tp papa tak menyokong dan tanak kasi fund.cmner meh?

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez