Monday, October 19, 2009

Mulut Daddy bengkak



Habis semua plan wiken sy gara2 mulut daddy yg bengkak ni.Mule2 sy igtkan pimple so sy buh la krim utk kecutkan jerawat.Dgn konfiden sy gtau die yg esok mesti jerawat die kecut.Alih2 esok sy tgk bukannye kecut tp makin bengkak pulak.Rupenye bukan jerawat tp bisul daaa.Die siap bgtau sy yg die rs mcm mulut die besar mcm org negro.Hahahahahahahaha

Sy dah takmo citer byk2 pasal mulut daddy kot kang nt sy pulak yang kene bisul mcm die ni :p

To adlin,fida,ani dan yg lain2,sy mntk maaf sbb tak dpt menghadirkan diri ke majlis rumah terbuka korang semua.Nt thn depan kalo buat lg jgn tak jmpt kami pulak.


Photobucket

4 org nak conteng on "Mulut Daddy bengkak"

Syima ~Mama Kyra~ on October 19, 2009 at 2:52 PM said...

Ala..ciannya daddy..dah nak jadi xpela..mgkin ada hikmahnya yg kita tak tahu.

mekacih lyn kami dtg mlm tuh..yg xbest hariz xde..huhuhu...

shirin said...

anna, kawan lama uitm PLK x nak jumper ker???
ader masa g blog aku;
http:erinshirin.blogspot.com

anna on October 23, 2009 at 10:46 AM said...

kak syima>>habis plan open haus kami :p

syirin>>aku on jer shirin,aku ade kol ko 2 3 kali tp ko tak agkt pon.igt dah lupe kat aku nii

Fida Blog's on October 23, 2009 at 12:52 PM said...

ok2 dah ada bukti. tak pe2 maafkan.

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez