Thursday, January 7, 2010

Happy 17months


Die dah 17bulan sudah.Sudah semakin besar semakin pandai dan semakin comel.Mestila puji anak sendiri kan kalo tak mak sendiri puji anak sape lg nak puji kan.Hohohohohoho.

Sila lihat aksi die yg pantang nampak kamera.Dah pandai posing ler anak teruna idaman Malaya saya ni :p.nak tambah lg satu “semakin”.Semakin mengade2 smpai kdg2 mencabar kesabaran sy yg mmg kurang sabar.







Sebab ini blog sy so sy nak letak gambar anak sy byk2.Kalo rs mcm nak termuntah sila jgn tgk gambar2 itu.

Sekian


Photobucket

4 org nak conteng on "Happy 17months"

faradel said...

wohohoh...suka statment last tu...
de ke yg termuntah nengok..? haha..kalo adepon, ckp belakang..no point gak kan ( ops terlaser plak..!..sowie kalo de sesape terase)

Azima on January 13, 2010 at 7:47 AM said...

COMELLL.. Hariz dah pandai posing aksi2 manja ye. hehe.
suka tgk gambar dia senyum sampai nampak gigi & lesung pipit :)

Syima ~Mama Kyra~ on January 21, 2010 at 1:51 PM said...

ni budak makin hensem..dah nmpk mcm anak bujang dah!! hehe..thn ni main2 sorang2 dulu...thn dpn ada geng bole main2 sama2, gado sama2 ye ;)

anna on January 29, 2010 at 4:41 PM said...

dell>>ops..tet(no komen)

iema>>TQ

kak syima>>insyallah...AMIN

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez