Thursday, January 7, 2010

Mari main masak2


Wah...grand gitu tajuk aku.Bahan-bahannye cume bawang je yer puan2


Kemudian pengisar bawang manual

Jgn lupe basuh siap2 pisaunye kalo tak nanti sampai esok pagi pon bwg puan2 masih lg dlm keadaan anak dara

Rupa pengisar dr sudut atas

Kemudian puan2 masukkan pisau td ke muncung ini

Kemudian masukkan bwg yg masih anak dara td kedlm bekas ini

tutup dan kisarla dgn bersungguh2.Jika puan2 ade anak kecil yg suke bermain boleh la puan2 dera mereka utk tlg pusing2 bwg ini

Dan akhir sekali....taraaaaaaa,bwg puan2 sudah siap dipotong.Mudah sahaje,tidak perlu bersusah payah gune cuting board bagai.Alat ini juga berfungi utk memotong lada,kentang rebus,daun bwg daun sup atau segale jenis dedaun dan kalau puan2 mahu mencube utk memotong dawai atau tali,bolehla cube.Kalau succesful boleh la kongsi dgn sy.Owh..selepas itu sile basuh pisau td dan simpan ditempat yg selamat supaye anak2 anda tidak bermain seperti kipas helikopter dgn pisau ini atau seperti kipas yg boleh diletak atas kepale seperti dlm cerite DORAEMON itu.


Sunnguh mudah.Cepat dan tuntas

Photobucket

6 org nak conteng on "Mari main masak2"

Panggil Saja Lyeana,Yana on January 8, 2010 at 10:00 AM said...

Ohh...itu lah yg kata pengisar manual....menarik2. Yg x tahan "ayat bawang dara ko"..........huahuahuahua...

saggieda on January 8, 2010 at 11:59 PM said...

ana..cantek..menarek ah pengisar ana tuuu.....siyes!hahahah

Syima ~Mama Kyra~ on January 11, 2010 at 1:54 PM said...

ingatkan ana nak ajar masak...hehe

oo..mudah arr pngisar mcm tu..xpedih mata..brp hrga eh..nak gak belikan utk zarul..:D

anna on January 11, 2010 at 4:01 PM said...

lyeana>>kekekeke....mcm nasi ayam dara tu,padehal dah rentung kene goreng masih lg dara

kakida>>beli jgn tak beli..mmg sgt mudah

kaksyima>>masak air bolehla kak syima,belikan utk kyra pon boleh...murah jer mende ni

Azima on January 13, 2010 at 7:44 AM said...

ooh.. ni lah rupanya eh. hehe ok2 pasni boleh dah imagine. Siap demo lagitu! hahaha..
Cam senang je nak guna bleh beli kalo jumpa. thanks na :)

Anonymous said...

Dear.
If you need profitable currency trading software and metatrader site compaarsons llease

[b]Download[/b] here http://forexmarkt.us/user/dear.html

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez