Tuesday, April 27, 2010

Nama Saya Hariz Rifqi



Hi semua....Name sy Hariz Rifqi.Mummy dan daddy pggl sy hariz tp mummy ckp sy dah nak jd abg so mummy nak tukar pgl sy jadi abg hariz.Owh...sy rs neves bl nak jd abg tp kenape sy nak neveskan sbb mummy yg kene kuarkan adik bukan hariz.



Sy suke main atas tilam tmpt sy dan mummy tido walaupon sy tau tilam tu mcm sikit lg dah nak jd papan lapis dan sy lg suke bl mummy biarkan ajer sy lanyak tilam tu dgn keta kuning sy mahupon keta polis sy tp sy sedih sbb keta polis sy dah patah kat bagian blakang.Daddy dah tak bg sy main sbb sy suke buat "willy2" dgn keta polis tu tp sekarang sy dah tak kesah kalo daddy tak bg sy main dgn keta polis tu sbb sy dah ade beskal baru.Yeay!!!!Dengan beskal baru ni sy rs seolah2 sy merempit dgn pak anjang sy.Hehehehehe....tp beskal rempit sy tak rock sbb ade bakul dibelakang dan beroda tiga lagi tp walaupon beroda 3 sy ttp nmpk comel bl berada atas beskal rempit sy itu.PEACE...sila aunti semua jgn muntah.




Sy dah berumur 1thn 8bulan dan sy dah pandai mengajuk ckp org,dl ms org sebelah tgh pecahkan umah,mummy suke sebut "keletung keletang keletung keletang" jadi harusla sy pandai jgk sebut, tp sy cume pandai sebut "tung tang tung tang" jer.Owh...sy juge dah pandai menangis2 dan tunjuk protes bl mummy tak layan permintaan sy utk beli ape sj yg sy tengah pegang.Kdg2 sy tensen bl mummy mrh2 lebih2 lg bl sy buat2 lembik kat soping mall atau mane2 tmpt yg sy nmpk ade mainan sbb suare dan rupe mummy sikit lg nak jd mcm raksaksa yg tgh kelaparan



Ini sy tgh nak betulkan rambut sy yg agak kusut kat blakang.Mummy kate rambut sy dah panjang dan ptt dipotong tp daddy kate nak tgg smpai adik keluar dl br nak potong rambut sy.Daddy ni tak memahami lgsg masalah rambut kusut sy ni.

Byk lg aksi2 sy bersame keta kuning dan beskal rempit sy difesbuk mummy.Check it out!!

Okla....mummy dah pggl sy suh masuk buai.Sy pon dah terase mengantuk.Nanti sy cerite pasal adik dlm perut mummy pulak.EEiii...sy tak sabar nak ikut mummy pg buat cekup mgg depan.Tatatatatata semua

0 org nak conteng on "Nama Saya Hariz Rifqi"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez