Wednesday, September 22, 2010

Hafiey Fitri bin Ahmad Tarmizi


Name sy Hafiey Fitri.Mummy cakap muke sy ms lahir potostat muke abg Hariz cume pipi sy tak segembol pipi abg Hariz.
Abg hariz suke kacau sy tido.Mane sy ade situlah die nak main.Abg hariz suke lompat2 atas katil,mummy kdg2 ngeri abg hariz terpijak sy.Kalau mummy bentang tilam utk sy abg hariz org pertame baring atas tilam.Kalau mummy pangku sy abg hariz pon nak letak kepale kat bdn mummy.

Nak tgk gmbr sy yg lain sila ke FB mummy tp gmbr newborn sy dlm hp mummy.Mummy tertgl kabel hp kat opis sbb mummy igt sy nak kuar lmbt mcm abg hariz.Nanti bl mummy dah masuk keje mummy akan uplod gmbr newborn sy :)

6 org nak conteng on "Hafiey Fitri bin Ahmad Tarmizi"

Adlin a.k.a Kyra MomS on September 22, 2010 at 8:55 PM said...

amboi cutenya bby hehehhe teringgin dah ni hehehhe
ang hariz sayang adik yea....abis di peluk adik dia takut org amik yea gud boy hariz ni...

Syima ~Mama Kyra~ on September 23, 2010 at 1:42 AM said...

waa...sebijik muka hariz time bb dulu..kemain syg hariz kat adik dia smpi peluk kuat2..haha

Panggil Saja Lyeana,Yana on September 23, 2010 at 12:29 PM said...

Wah nama sempena raya lah.....syabas kwn ku....Muka Hafiey Fitri mmg sejibon muka Hariz ler..

anna on September 24, 2010 at 12:17 PM said...

lin>>chaiyok2 lin...semoga berjaye,kot nt saing kak syima bersalin...heheheh

kak syima>>syg tp jeles jugak

lyeana>>dah acuan yg same dok....kang konpius lak org

mannira on September 24, 2010 at 4:58 PM said...

comeyla..sgt...congratulation...

anna on September 30, 2010 at 10:58 PM said...

Tq kak maa :)

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez