Tuesday, October 12, 2010

brekfast@mcD


Eh...jgn salah paham,sy cume mengikut ajer daddy dan hariz yg mengidam nak mkn mcD.Sy belum ckp 44hari lg so kenela tahan nafsu sikit walaupon tak dpt nak tahan sgt sbb dah minum secawan kopi dimcD td,hehehehe

Sy belum pernah lg bergambar ber3 bersame anak2 sy.Wah anak2 gitu,mcm tak percaye jer status dah tukar kepade ibu beranak 2.Walaupon masih berpantang sy belasah aje pakai jeans lgpon Fitri dah sebulan pon.Sy musykil kenape org dlm pantang tak boleh pakai suar?sesape yg ade jwpn tlgla jwb sbb bl sy pg hospital memakai jeans(folow up cekup dgn pakar sbb prolonged jaundice)ramai yg membuat statemnt "eh dlm pantang dah pakai jeans"Konfius betul sy

Bak kate suami sy,takkanla sbb dlm pantang kene pakai kain batik smpai 44hari,takleh nak bersiap(bedak,lipstik sket)bl kuar dr rumah dan terperap dlm rumah selame 60 hari.Mau meroyan dibuatnye.Nasib berpantang cr mak sy tidak perlu memakai param dan pilis bagai.Heh!rimas ler sy.Untuk membuang lemak2 terkumpul sy hanya memakai losyen mustajab dan ianya mmg berkesan tp ibu2 harusla rajin memakai losyen itu setiap kali pas mandi sblm memakai bengkung.

Mcm dah merepek pulak entry ni.Sebenarnye nak tunjuk gmbr sy bertige kat mcD pg td tp dah citer mende2 lain pulak.



**Berat sblm melahirkan(last cekup b4 balik beraye is 66.5kg.Berat sekarang masih belum tau dan ade rs cuak sikit nak timbang sbb care pemakanan sy masyaallah mcm org bela hantu ry.

0 org nak conteng on "brekfast@mcD"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez