Thursday, December 23, 2010

Contest Si Manjaku Comel

0 org nak conteng




Di Tag oleh Mama Kyra and contest dianjur oleh Masyimalo
Dan seteleh menggodek-godek pc kat opis ni terjumpe gambar ini.

Nama: Hariz Rifqi bin Ahmad Tarmizi
Umur: 2 tahun 4 bulan
Tarikh Lahir: 07 Ogos 2008
*
*
*
*
*
kene tag 5 org kawan lah.

Monday, December 13, 2010

Memerah susu secare manual

5 org nak conteng
Perahan menggunakan tangan.Lenguh leher weh terbongkok2 mcm nenek bongkok 3.Ade juge yg terbabas2 keluar dr botol sbb air pancutan mcm air terjun lagaknye....ngehngehngeh.Ini adalah kali kedua sy memerah menggunakan tangan.Kali pertame ketika dihospital.Kes nipple tersumbat sbb mls sgt nak cuci niple ms mengandung hamik ko...rasakan keperitan susu yg penuh tp malu2 nak kuar.

Sy perah dgr kadar kelajuan streamyx paling laju sbb ms tu kat luar riuh rendah kenduri kendara abg ipar.Sy dah rs mcm nak pengsan cpt2 masuk dlm kereta bersame sikecil fitri.Kasik die minum sebelah dan sebelah lg sy tadah.Kang tak vogue pulak sy ms kenduri kan....hehehehe.Bl sikecik tu dah kekenyangan baru sy perah dan itulah hasil yg sy dpt.Cukupla utk melegakan cik puan B sy itu.Balik kerumah siap2 mandi cpt2 sy carik spectra dan pump utk mengosongkan kantin sikecil Fitri itu.Muahahahaha



Hasil ini terbiar dlm kereta lebih dr 4 jam dan akhirnya terpakse disiram ke pokok bunge makcik mz sahaje.Eh..org kate pokok akan jd lebih segar kalo siram dgn susu.Betul ke??
 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez