Saturday, January 1, 2011

Fitri's achievement


Wah...bunyinya mcm pencapaian dpt masuk U aje kan.hehehehe.....Abg hariz dulu 4bulan lebih br dpt pencapaian ini tp adik fitri ringan sikit agaknye tp bile sy belek2 smule buku rekod hariz dan fitri terbukti fitri lg berat dr hariz diusia 3bulan ni.Pencapaian yg sy maksudkan ialah fitri dah boleh meniarap dikala usia die 3bulan.Hip hip horay!!!

Ms tu sy dlm tren otw nak pg keje,mz kol sy.....igtkan kenape rupe2nye nak bgtau sy yg fitri dah boleh meniarap tp bl sy balik umah die tak tunjuk pon skill meniarap kat sy.Asyik mengiring2 mcm nak meniarap tp tak niarap2 jgk tp skang ni jenuh pulak nak larang die dr meniarap sampaikan dlm buai pon masih lg nak tajamkan skill baru die tu.haish!!!

Video??nanti2la sy uplod sbb citer meniarap fitri ni pon dah lame peram.Baru harini dpt update dlm belog.Fitri pon dah nak masuk 4bulan dah tak lame lg.Eh eh...cpt pulak rs ms berlalu.Alhamdulillah fitri masih dpt menikmati khasiat susu ibu sepenuhnye dan sekarang ni fitri sedang minum EBM bulan 10.Ops.....sy harus cpt2 habiskan stok bulan 10 kalo tidak stok yg tak habis tu buat mandi susu utk hariz dan fitri ajela.


gambar adalah tiada kaitan dgn entry tp sy masih nak letak jgk sbb kurang lengkap pulak entry tanpa bergambar kan :p

0 org nak conteng on "Fitri's achievement"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez