Thursday, April 28, 2011

Anak-anakku











Aksi anak2 ketika daddy tiada dirumah.Tergolek sane tertonggeng sini jerit sana jerit sini.Yg jerit tu bukan sekadar anak jer, mak yg lebih2....hahahaha.Belum tgk drama fitri yg dah pandai buat muke kesian dr dlm walker mntk simpati suh dukung.

**Time kecik ni semua comel nt dah besar masih comel lg ke kalo mereka buat aksi begini?

2 org nak conteng on "Anak-anakku"

Adlin a.k.a Kyra MomS on April 28, 2011 at 3:58 PM said...

hariz best la ada kawan...heheh mana tk terjerit sana terjerit sini..dua2 hero lak tu..mummy la jadi bini tarzan hihi..tgg turn kyra lak cam mana bila adik kuar nnt...

anna on April 28, 2011 at 5:12 PM said...

nasib takde pokok jer kat dlm umah tu utk gayut,tgg 3 4 bln lagi sure lin pon jd mcm bini tarzan..hehehehe

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez