Wednesday, November 9, 2011

Aktiviti bersama anak-anak #1



Assalamualaikum

Setiap hujung minggu dan jika tiada apa halangan, taman kepong pasti menjadi pilihan kami untuk menggembirakan hati anak-anak.

 Bila fitri dah boleh berjalan sendiri, kurang sikit rasa penat dan lenguh2 tangan sbb tak perlu kami suami isteri  mengambil giliran utk mendokong sekecik ni
 Swing kat taman kepong ni tak mesra baby,sepatutnya kene ade buaian yg lebih selamat dari ini. Ms sy tertoleh kebelakang fitri gedebuk jatuh kebwh,nasib baik playground disini mesra kanak2,kalo tidak mau benjol jgkla kepala fitri.
 Penat bermain ditaman,hariz meng"pomen" basikal die pulak di rumah
 Pengaruh TV mmg sgt kuat okey!Konon2 tgh berlakon jadi Handy Manny lah ni
Selesai memasang dicabutnya semule,bile dah boring adik pulak take turn.Lantak korang la kan,janji tak kacau mummy nak memasak


**Bile mereka penat,senang utk pastikan mereka tidur pd waktu siang dan jika dpt tido siang,pasti mereka tidak meragam dan byk kerenah



2 org nak conteng on "Aktiviti bersama anak-anak #1"

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ on November 9, 2011 at 3:16 PM said...

hahha ragam anak2..ada tukang pomen tu senang la nnt bila barang dapur mummy rosak yea..

every weekend full dgn undangan sampai xde masa nk bawa anak2 pin riadah..

anna on November 10, 2011 at 3:31 PM said...

lg rosakkan brg2 ade la lin

layan kyra nyanyi pon xtvt riadah gak lin..hehehe

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez