Tuesday, January 3, 2012

Ombak Rindu-review



Cuti 3 hari kami digunakan utk mengadap cerite tajuk kat atas tu.Langgan jer astro first pastu hadap la sampai muntah. Kate byr 15hengget kan,so gunekan sepenuhnya.Siap dah boleh hafal la skrip dlm ombak rindu.kekeke

Kalau suh bg rating utk cerite ni, sy bagi 3 atau mungkin 2 bintang ajer.Banyak review mengatakan filem ni sgt bagus tp bg pendpt peribadi sy rase filem ni biase2 ajer.Cerite melayu mmg sinonim dgn adegan tayang2 bdn.Perlu ke nak tayang2 bdn kalau nak buat filem?Tak laku ke filem kalau tak tayang bdn?Selepas beberape kali kami hadap filem ni, br sy perasan Izah(Maya Karin) bace surah yasin tak betul. Pengarah filem lepas ni perlu lebih peka dgn perkare2 macam ni.

Maya Karin tak sesuai bwk watak izah,Harris (AA)dah makin berisi!Datuk sufiah.... i reserve my komenlah tp sy suke watak mail,kene betul dgn pelakon die.Watak pak dollah dan mak jah juga menjadi.Mila pulak suke ckp terjerit2 sampai tak tahu ape mende yg die bebelkan.

Kesimpulannya filem Ombak Rindu ni biase2 ajer.

2 org nak conteng on "Ombak Rindu-review"

Syima ~Mama Kyra~ on January 3, 2012 at 4:15 PM said...

Berbaloila byr RM15 tgk smpi lebam..kekekeke

komen yg agak pedas :))

anna on January 4, 2012 at 10:14 AM said...

ngehngehngeh....kot kalo pengarah filem melayu bc review ni kene la take it as positif komen kan...brla filem melayu setanding filem omputih

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez