Wednesday, February 29, 2012

Bulan baru dan Tempat baru


Salam

Lame betul rasenye tidak mengupdate belog,tak cukup mase dan tidak cukup tgn utk mengupdate.Btw...hati sangat hepi sekarang ni sebab
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






Slps ni tiada lagi berlari2 di Kl Sentral semate2 nak mengejar KTM,tiada lagi tolak menolak utk naik tren dan tiada lagi bersesak2 dlm KTM.Saya pasti rindu dgn keadaan kelam kabut begitu. Hopefully keadaan akan menjadi lebih tenang bile saya mule bekerja di kampung halaman.Eh..lepas ni boleh jadi "Puan"besar lah sebab pergi dan pulang kerja pasti dijemput oleh sang suami,hehehehe...tapi tapi tapi bile pulak sy nak berexercise kalau macamni?

Kalau di Kl takde exercise pon takpe sbb dari stesen putra ke opis jer amik mase 15minit utk sampai ke opis so pergi balik jadinya 30minit belum kire berlari2 nak kejar ktm lagi,kene berdiri dlm tren naik turun tangge,fuh!berpeluh.....Patutla ms mengandungkan fitri berat hanya naik 5kg ajer dan fitri pulak kuar awal 3 mgg,rupenya banyak betul saya berjalan masa tu.

Hati berdebar2 nak memulakan kerja ditempat baru.Ofis baru,kawan baru dan bos baru!Semoga semuanya dipermudahkan.AMIN

5 org nak conteng on "Bulan baru dan Tempat baru"

rDnA on February 29, 2012 at 4:19 PM said...

tahniah..syokla kan pasni jd puan besar..hehhehe

anna on March 1, 2012 at 11:18 AM said...

terima kasih dna...br nak merase slps beberape thn berlari2 mengejar tren...hehehe

Hunny on March 1, 2012 at 3:01 PM said...

bestnye dapat balik keje kat kampung kn.stress keje kt bandar besar ni.jem sana sini.expenses mahal.penah gak plan ngn hubby nk jadi petani/penternak je.tp mak plak bising haha

anna on March 6, 2012 at 9:38 AM said...

betul la hani...bkn stress keje tp stress traveling tu

Syima ~Mama Kyra~ on April 4, 2012 at 2:36 PM said...

Eh x pasan lak ada N3 nie..dah sebln update eh..hehe

btw..congrate..tercapai cita2 nak keje kat tmpt asal..dah dkt dgn opis lg bykla jimat duit..pasni kumpul duit beli rumah plak ye :) :D

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez