Friday, August 10, 2012

Happy 4th birthday hariz!!!


Hari lahir hariz pada tahun ni jatuh pada hari selase dan kebetulan saya bercuti.Saje ambil cuti tahunan...nak berehat2 kat umah.Ini masuk tahun kedua hariz menyambut harilahir pada bulan puasa makanya tiadalah celebration hatta sepotong kek meraikan hari lahir hariz.

Tapi hadiah utk hariz ttp ade,sponsored by adik ipar (adik mz).Ngehngehngeh.........hariz of cos sgt suke hokey dgn hadiah harijadinya.

Nanti kite celebrate besday sekali ngn fitri yer hariz.Semoga hariz menjadi anak yg soleh,dgr kate,bijak dan berjaye didunia dan akhirat.Muahahahaha







Sekarang ni zaman IT....budak kecik pon pandai mintak ipad, sbb dah banyak kali mintak so ade org hadiahkan psp ni utk hariz.Yeay!!!Terima kasih auntie su(adik ipar saya)

Selit sikit gambar budak kecik ni,kurang dari sebulan besday fitri pulak.Besar dah budak kecik ni tak lame lg dah nak jadi abang.

Harini dah masuk hari ke 21 puasa,tinggal lagi beberape hari lagi nak raye,preparation masih ZERO.Korang camner???

3 org nak conteng on "Happy 4th birthday hariz!!!"

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ on August 10, 2012 at 8:48 AM said...

preparation for diri sendiri masih x cukup kekeke ..

happy b'day haris..dapat psp tu kyra jeles lama dia nk kami x beli pun kang asik ke benda tu je kekkee ..

anna on August 10, 2012 at 2:15 PM said...

TQ...hadiah hariz ni pon sponsored by makcik die..tgg kiteorg beli tatau la bile

Syima ~Mama Kyra~ on August 13, 2012 at 12:50 PM said...

ep besday hariz..syokla hariz dpt psp, dpt free..kekeke

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez