Thursday, September 27, 2012

Half way journey


I am approaching 24 weeks of pregnancy.....wuhuuu,maknenye dah nak masuk 6 bulan dan ade 3 more mths to go itupon jika saya tidak beranak awal but i wish baby will pop out on 1/1/2013.....heheheh.Doa banyak2 mane tau Allah makbulkan permintaan ibu mengandung ni :p,cam fitri on 37 weeks dah keluar.

As for now baby's movement sudah agak agresif berbanding ms 5 bulan dulu.Kicking here and there,teruja sbb dah 2tahun lebih tak rs baby gerak2 dalam perut in fact dah lupe sebenarnye all those moment.Haish....rase mcm dah tua sgt je kan.

Okay....aritu ade cerite pasal MGTT tu kan,so the result dah dpt and alhamdulillah semuanya ok.Before minum air gule the reading adalah 4.0++ and after minum air gule the reading naik sikit jer 5.0++.Kalau ikut last 2 pregnancy mmg takde kencing manis tapi tulah mcm yg saya mention in prev.entry,doc tgk anak2 saya lahir semua 3.0++ keatas tu yg die nak jgk buat MGTT tu.layan jela kan.

Saya masih gagah berjalan dan membuat kerja2 rumah tapi ade mase2 bile dah terlalu banyak bergerak dan berdiri saya rs perut sy mcm nak jatuh!huhuhu.....eh,kali ni pusat saya mmg sgt obvious nampak,hahaha...tak cun langsung

Tak kisah la camne pon rupe perut saya yg penting baby sihat sempurna fizikal dan akal fikiran dan saya diberi kesihatan yg baik untuk tempoh 3 bulan yg akan dtg,.Insyallah...amin

0 org nak conteng on "Half way journey"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez