Monday, April 15, 2013

Chicken Pox...again???


Versi kedua ciken pox












Kesian especially fitri sbb die dapat rase gatal-gatal bile biji air tu dah pecah.Bile dah gatal kami la yg jadi mangse utk hilangkan gatal die tu dan ain pula tak banyak ragam walaupon biji kat badan die sama naik dgn badan fitri,mungkin sbb die masih bayi so Allah dah bagi keistimewaan untuk die tidak merase kegatalan yg mcm dirasai oleh fitri.Alhamdulillah

Mujur jugak budak-budak ni tidak demam,cume ade sehari ajer badan fitri panas sangat dan ain pula alhamdulillah tidak demam.

Harap anak-anak saya ni cepatlah sembuh.Bersambung-sambung kene ciken pox.Hopefully lepas sembuh ni budak-budak ni takde sakit2 dah.amin

0 org nak conteng on "Chicken Pox...again???"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez