Tuesday, April 16, 2013

Gunung kain


Ingat tak saya pernah cerite pasal gunung kain dulu
 ha..inilah gunung kain yg disebut-sebut tu tapi bile kain kat bwh ni kering...tambah lagi satu bakul,huhuhuhu
 Ini baru sikit uols sbb fitri tak pg taska+ain pon tak salin baju banyak sangat
CD ain tu comel tak?hehehe....go green katekan

2 org nak conteng on "Gunung kain"

Syima ~Mama Kyra~ on April 17, 2013 at 8:16 AM said...

Bsh kain smggu sekali kan? Cam i bsh bju 2hari sekali pun gunung kain mcm tu tp satu bakul je la...tu pun paksa diri lipat kain bju klu biarkn nt bju yg dibsh kendian xde tmpt nk cmpk..tu baru sorg anak...agaknya klu 2,3 anak tiap ari kena bsh bju...haru mak!!! Huhu

anna on April 17, 2013 at 8:31 AM said...

skang mmg kene hari2 basuh kain kak syima..kalo longgok paling koman 2 hari alamat bermesin2 la baju nak kene basuh

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez