Thursday, April 25, 2013

KECEWA


Sungguh kecewa bila tgk slip gaji bulan ni TIADA KENAIKAN GAJI yang septtnya ada utk tiap-tiap tahun.Kenape yer???adakah kerana saguhati RM500 yang telah diumumkan membuatkan semua kenaikan gaji dan bonus ditahan??Kalau betul baiklah tak payah bagi 500 tu! Tau jelah kan...musim pilihanraya makanya umat2 manusia kat mukabumi malaysia ni dapatlah merase taburan duit dari pihak2 tertentu tapi adakah taburan duit itu kita akan dapat merase lagi jika mereka menang???Rasenya setiap kali kempen piliharaye macam ni la....sblm dpt berjanji macam2 tp bile dah dapat habuk pon tarak!tapi bini2 kemain dgn henbeg ribu riban cincin juta-juta.Opsss...terlebih sudah

Kalau tgk TV pon rase mcm nak termuntah sbb fitnah yang melampau2.Adakah pihak yg membuat fitnah tu tahu bahawasanya fitnah itu adalah dasyat dari membunuh.Nak kempen pon agak2 la kan.Eh..korang jangan fikir saya nak berkempen jugak cume meluahkan rase tidak puas hati ajer..hehehe...PEACE

3 org nak conteng on "KECEWA"

Syima ~Mama Kyra~ on April 25, 2013 at 1:43 PM said...

Eh x de increment ke? pesal bdk2 opis akak yg NE ni sume kata dah bg kenaikan tu awal thn. Ni kenaikan mana ana mksudkan?

Khairyna on April 26, 2013 at 11:08 AM said...

hehe..sempat kempen..haha..bgs2..pasal KGT tu mmg thn ni kan ada revise gaji sbb CA baru..so mmg akan dpt lmbt skt sbb CA pun declare dlm bln 6 klu tak silap..so jgn gaduh2 sbb psl PRU ke apa..klu ye jugak, jom kite same2 serang..hahaha..spt thn2 lepas CA aritu thn 2010 pun camtu jugak..sbb tu KGT thn lps2 naik spt yg termaktub dlm CA..sbb thn ni dah 3 thn(CA pun dah berubah) so lmbt sktla dpt KGT..ok?

anna on April 26, 2013 at 11:26 AM said...

kaksyima..kenaikan tahunan laa
kite dah call member dekat hr pasal KGT tu..hahaha,cume nak tau je kenape.TQ atas explanation zie

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez