Monday, April 22, 2013

Luar kawasan


Ain ni walaupon takleh meniarap lg ttp tak boleh tgl die atas katil tanpa halangan.Kalo tidak nanti jadi macam ni




Nyenyak sungguh die tido makanya saya biarkan jer die tido begitu.Kang kalo diangkat langsung die menangis.Ape2 jelah dik..asalkan awak tido lena

4 org nak conteng on "Luar kawasan"

Adlin Mohamad on April 22, 2013 at 12:37 PM said...

bulat bam bam dia ni ...
tu la ikut selesa diaorg la kang kita alih terus terjaga

Syima ~Mama Kyra~ on April 22, 2013 at 1:12 PM said...

makin babam ye..bb girl mmg gitu..ala2 manja ngade ckit..biar je la dia tido gitu jnji lena :) :D

Khairyna on April 24, 2013 at 10:42 AM said...

amboi anak dara ni tido buas gak ye.hehe

anna on April 25, 2013 at 8:57 AM said...

betul tu lin
tula kaksyima..anak dara kesygan la katekan
hehe...mmg pon zie,seb la tak konker satu katil,kalo tidak mak die pon same jatuh katil

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez