Monday, April 1, 2013

PANAS!!


Kat kuantan ni dah dikategorikan musim kemarau agaknya pasal dah sebulan hujan tak turun.Gaye macam nak hujan kadang2 ade tp end up matahari muncul kembali.Kalau jemur kain kat luar kejap je dah kering dan garing lagi.

Hari2 saya doa moga2 hujan turun la dgn lebatnya sbb nak tido malam mmg sgt tak selesa.Ekon jangan ckpla,dari magrib sampai ke pagi on.Hazab la nak membyr bil letrik bulan ni.Nak memasak pon saya rase malas sbb cuaca yg panas macamni.DGn cuace mcmni mmg jawabnya dok umah jela,sebarang xtvt luar ditunda pada mase akan datang.

Mungkin ini dugaan yg kecil untuk menguji hamba2nya tapi saya harap hujaan turunla dgn lebatnya minggu ni.

AMINNN

**Hariz pulak kene ciken pox musim2 panas ni.kesian kat die

4 org nak conteng on "PANAS!!"

Syima ~Mama Kyra~ on April 1, 2013 at 1:22 PM said...

Dugaan..cobaan..mcm2 pyakit klu musim panas ni kan..moga2 trn la ujan..AMIN

anna on April 1, 2013 at 2:33 PM said...

insyallah...amin
mmg berharap sgt hujan akan turun kat bumi kuantan ni

Khairyna on April 2, 2013 at 3:42 PM said...

kat temerloh pun sama. mgu baru ni blk temerloh mak aiii panasnya.econ mmg blh katakan hmpir 24jam la buka.dgn lisa demam tiba2 blk sana..agaknya panas sgt.dah tertukar skrg..ktn panas kl pulak sejuk..ari2 ptg ujan..

anna on April 2, 2013 at 4:00 PM said...

kesian lisa....doa2 la hujan Kl tu bawak ke ktn pulak,cair rase otak dgn cuace panas sekarang ni...hehe

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez