Thursday, May 2, 2013

Balik kampung...hohoho


Mase kecik-kecik dulu saya suke sangat balik kampung abah sbb dapat mandi air sungai...weehuu.Duduk seminggu pon takpe sbb dapat mandi air sungai pagi petang.Best sangat!tapi itu 20 tahun dulu,sekarang rumah kat kampung tu pon dah sangat usang dan takde orang pon dah duduk situ lagi dan bile balik ke kampung mmg dah tak singgah stitu lagi sbb arwah tok sudah berpindah kerumah felcra ni.
Nama arwah tok
 Sejak arwah tok meninggal rumah ni mmg takde org jage.Cume abah sekali sekala balik kampung akan berehat kat sini bile dah penat berkebun.


 Babywearing mmg sangat menyenangkan.
Ain siap boleh tido lena dalam wrap ni
 Ain festime balik kampung sejak die lahir.
 Kebun belakang rumah.
 Ade beberape pokok durian dan rambutan.
  
 Kalau musim buah mmg meriah kat belakang rumah ni.Kami berpiknik kat belakang sambil main tepuk tampar dgn nyamuk.huhuhu
Rumah bawah ni abah tambah untuk kami semua berehat jika balik beraye dikampung.Rumah atas tu nanti nak disewakan kat orang.

Kebun abah dekat kampung lame lagi besar dan mcm2 buah ade.Manggis,duku,langsat,dokong,ciku semua ada.Rambutan jangan cakap lagila berpokok2,makan sampai muntah

**Tibe2 rindu zaman kanak-kanak dulu.sobsobsob


0 org nak conteng on "Balik kampung...hohoho"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez