Friday, May 10, 2013

Isi dalam telinga


Semalam hariz mengadu sakit telinga ketika saya tgh makan.Kemudian saya tanya die

Me: hariz main ape kat sekolah?ade kawan jerit ke?
Hariz :haa...payeq jerit kat telinga saya
Me: pedooh sangat awak ni,fareq mane ade main ngn awak,die dah balik KL

Saya suh mizi cek telinga hariz tu,rupenyaaaaaaa ade bendasing yang dah bertahun betapa dalam telinge die.Nak tgk??
Hahaha...korang jangan pikir saya tak pernah korek telinge anak tau!(tapi mmg tak pernah korek pon)cuma lap2 bahagian luar tu adelah.Eh...bahaye korek2 telinge anak ni,doktor pon tak sajes,katenya taik telinge budak akan kuar sendiri.Ngehngehngeh

Kendian setel hariz,fitri pun nak jugak dan die punya hasil mak ai...lagi besar dari hariz :p

Bile selesai korek telinge hariz kate telinge die dah tak sakit dah


Peace Yo!

4 org nak conteng on "Isi dalam telinga"

Khairyna on May 10, 2013 at 9:55 AM said...

Ya ana samala mcm si danial..bila panggil asyik tak dgr je..dulu asyik menangis mlm ngadu sakit telinga..nk korek tak bagi..last2 pujuk jugak nk korek, dia bg la jugak tp nangis2..sekali kuar sebijik mcm anak2 ana..hahaha..sepesen je..kikiki. Betul la ana kata tu, orgpun pernah dgr Dr kata tak perlu korek sbb tahi telinga akan kuar sendiri..dok pegang kata2 tu la tak berkorek telinga si danial tu..alih2 kuar mak aiii dah keras mcm batu..hahaha

anna on May 10, 2013 at 10:11 AM said...

haha...mmg keras pon zie,tak sangke pulak kuar seketul beso mcmtu

Syima ~Mama Kyra~ on May 14, 2013 at 1:09 PM said...

lor..biar betul taik telinga besar tu..kyra x penah pun kuar tahi sebesar tu..cuma kuar mcm daki je..maybe boy n girl x sama kot..xpe kita tgk tahi tinga Ain lak nt..kekeke

anna on May 14, 2013 at 3:18 PM said...

hahaha....itu hasil peram selame 2tahun++ :p.
Ain kene tgg maybe 2 tahun lg baru boleh korek...kekeke

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez