Monday, May 6, 2013

Malaysia memilih 2013


Habis sudah PRU 13 dan keputusan rasmi sudahpon dibuat.Tahniah kepada parti2 yang menang dan yang kalah kite fight lagi 5 tahun akan datang.

Parlimen saya???Alhamdulillah,pilihan saya membolehkan penyandang kerusi sblm ini mempertahankan kerusi itu sekali lagi but unfortunetly dun yang saya pangkah kalah tipis.Parti ape???Undi adalah rahsia rite??

PRU pada tahun ni adalah yg kali ke-3 untuk saya. Festime mengundi mase tu baru je start keje kat cyberjaya,kali kedua pulak tgh mengandungkan hariz dan ini kali ke-3 and i already have 3 kids.Itulah kehidupan saya selame 10 tahun.Eh..10 tahun??mcm tak percaye jer

Kali ni saya pergi mengundi sambil mengendong ain dalam mobywrap.So ain jer yg tau saya undi ape...hehehe.

Lepas ni tiada lagi bendera berkibaran,pasti suasana itu akan dirindui.No flags no flashmobs.Akhir sekali pesan saya jangan bercakap pasal politik didalam rumah jika anda dan suami berlainan pendapat.PEACE

**Kagum dengan semangat anak-anak remaja yang berhimpun mengadakan flashmob di serata negeri.Thumbs up!





0 org nak conteng on "Malaysia memilih 2013"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez