Wednesday, May 22, 2013

Stokin Mekah


 
Stokin ni dah lame peram dalam laci sejak dari zaman hariz kecik lg.Dulu nak pakaikan dekat hariz tak muat pastu dapat fitri pon tak muat jugak.Alahai...kaki boboys ni beso gamoknya dan bile pakaikan dekat ain ngam2 ajer tapi sokmonya tercabut sbb die suke sangat gesel2 kaki dekat tilam tapi takpe...sbb nak pakaikan jugak gigihkan ku sarung balik ke kaki die...hehehe
 





 Stokin ni parents saya beli mase dorang p mekah dulu.Buat umrah ke haji tah la saye pon dah lupe...ngengenge

Comel jer bile ain pakai kan?


2 org nak conteng on "Stokin Mekah"

Adlin Mohamad on May 22, 2013 at 4:13 PM said...

comel je ain pakai hehehe
kita pun ada x tau mana selit stokin ni dapat dr atok opah 3k rasanya 2thn lepas kot hehehe

anna on May 23, 2013 at 2:21 PM said...

rugi la tak pakai lin....sempat lg tu nak suh keysha pakai sbb die tu kiut miut jerrr

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez