Tuesday, October 29, 2013

Bile anak-anak sakit....


.......mak pon boleh jatuh sakit. Haritu sblm raye ain dah demam,ni bile abang2 die demam,die pon jatuh demam sekali.Full pakej pulak tu,demam,selsema,batuk,hidung tersumbat.Kesian sangat dekat die sbb tak boleh nak menyusu.Oleh itu kenela berkorban sikit mase tido,yelah..kalo die sihat tu selambe je menyusu sambil baring tp ni bile hidung die tersumbat ssh la nak menyusu baring,hidung die jadi tak selesa.

Fitri dan hariz pon gitu jugak,bezanya dorang dah besar dan senang sikit nak handle.

Mujur jugak anak2 demam+batuk+selsema lepas saya sakit.Minggu lepas,the whole week saya flat.Cirit-birit,pening kepale,demam semua ade,makan pon tak lalu.Anak2 mmg terabai,nasib baik daddy ade.Diela yg uruskan semua.Alhamdulillah....sekarang ni saya dah sihat tp anak-anak pulak jatuh sakit.

Semoga saya dapat bersabar menjage anak-anak saya dan semoga mereka cepat sihat dan sembuh seperti sediakala.AMIN...

0 org nak conteng on "Bile anak-anak sakit...."

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez