Monday, December 16, 2013

Gambang WaterPark


Seminggu sebelum banjir besar berlaku di Kuantan, kami bawak anak2 pg main air dekat Gambang Waterpark.Kami pg hari rabu, konon2 kalo pg hari kerja orang tak ramailah tp kalo dah cuti sekolah tu takyah ler berangan2 nak konker waterpark tu sorang2,pgla hari ape pon ttp ramai org.
 
Layan gambar dulu yer
 Peace yo!












dulu hariz penakut main2 slide gitu tp fitri steady jer tapi itu citer dulu la ni terbalik kot,hariz berani fitri pulak penakut.Tgk jela gambar2 tu,fitri main kat gigi2 air jer hariz steady jer main slide sorang2.

Cukup 2 jam perut dah kebuluran,nak beli food kat situ kene pakai token la pulok sudahnya ajak anak2 balik ajer makan mekdi.

Kenape ain takde dalam gambar???

sebab ain kene tinggal dengan pengasuh...ala die kecik lg bukan paham pon main2 air ni,biar die main air dlm besen mandi die jer,hehehe

Tahun depan kita pegi LEGOLAND pulak yer anak2...muahaha



0 org nak conteng on "Gambang WaterPark"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez