Thursday, January 9, 2014

Minyak naik lagi????



Pagi tadi suami saya tanye betul ke minyak naik sbb die kate die tuang minyak tak dapat mcm yg selalu die dpt.Pastu masuk opis saya gugel dan terjumpe la mende ni

Melampau betul la sekarang ni,semua mende naik,tak sampai beberape bulan minyak naik lagi.Ni sekarang aku pulak naik....naik tocang!!!

Ishkkk....aku rase mcm eii...geram betul sampai tak boleh nak ucap dgn kate2 kemarahan ni.Kalau la pak menteri terutama sekali bapak menteri tu ade kat sini,dah lame aku ketuk kepale bagi die sedar sikit sbb mungkin sekarang ni die masih terbuai2 dalam mimpi lagi.

Barang dah naik,minyak dah naik tp bantuan banjir yg konon2 kate nak bagi tu sampai kesudah aku tak dpt lagi,bantuan yg negare lain bagi tu mesti dah masuk poket sendiri dulu lepas tu yg saki baki tu la br rakyat yg tak bape nak kaye raye dan rambut tak sekembang kakmah tu dapat.Pastu apehal pulak nak cop muke ko kat situ,padan muke aku buat lap taik kucing je muke ko!

haish...takleh nak cakap lg sbb kalo banyak cakap lagi banyak mende tak baik aku nak cakap.Sekian


2 org nak conteng on "Minyak naik lagi????"

Syima ~Mama Kyra~ on January 10, 2014 at 8:31 AM said...

Ye ana..myk dah naik..mmg geram..yg kaya makin bertmbh kaya..yg miskin bertambah2 miskin..dunia nak akhir zmn mmg itu yg akak berlaku..

cth :- artis klu jual apa2 produk pun laku je wlpn produk tu x bagus..artis tu kan dah byk duit wat pe beli produk dia..btmbh kaya la dia..kita ni baru nak jual produk org dah cebik..huhu

anna on January 10, 2014 at 8:57 AM said...

tulah kak syima...kalau gini gaye mmg terukla kite,sgt nak mrh sampai takleh nak ucap dgn kate2.ape jd dgn duit cukai kite,gst dan mcm2 cukai mak nenek dorang buat tu?p joli beli cincin harge juta2,beg harge ribu2,jet peribadi...haish....geram geram

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez