Tuesday, March 11, 2014

Homemade playdoh


Budak2 ni kan read as hariz dan fitri sukehati ajer mintak macam2 dgn kami,die igt mak pak die cop duit ke hape.Pulak tu die akan ulang2 mintak setiap hari selagi tak dpt.Salah satunya tanah liat,ini kes main tanah liat kat sekolah ler ni pastu tak puas main kat sekolah mintak pulok kiteorg beli.

Sbb tanah liat adalah permintaan yg boleh direalisasikan,maka gigih la mak die ni menguli tepung dan membancuh 4 jenis warne tanah liat untuk anak2.

Ini la hasil tanah liat mummy ana...kihkihkih.Korang abaikan jela kalau nmpk mcm warne tak sekate tu sbb sambil2 menguli sambil2 memasak sambil2 melayan ain yg sibuk main kat celah kaki.

Walaupon rupe die mmg burok bebeno tp belasah jela,bukannya nak buat makan,nak buat main je pon kan


Anak-anak gembira mak pon gembira.

0 org nak conteng on "Homemade playdoh"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez