Monday, June 30, 2014

Cabaran berpuasa-Hariz Rifqi


Hariz :Mummy,kite nak tido awal nanti nak bangun sahur,kite nak tido lagi awal dari mummy
Mummy : ok..good boy.Pg tido

berlalu sambil pg kedepan main tab...aduhai anak

Kejutkan hariz bangun sahur

Mummy : Abg hariz,bangun sahur. nanti siang takleh makan dah..puase
Hariz : bukak mate sikit sambil cakap,belum siang lg la mummy gelap lg kat luar tu,takleh makan lg kene tido dulu

sabo jelaaaaa jawapan die tu

Maka kami bersahur berdue jer.Pagi tu hariz bersemangat bangun kate nak sahur.Layankan jela...bagi die makan nasi minum air.Dapatla die berpuase selame 2 jam pastu tibe2 datang dapur ambik roti

"eh hariz kan puase mane boleh makan roti"

letak balik roti dgn muke tak puas hati

Petang tu die g tgk transformer balik dari bandar pegang popcorn sambil makan

"mummy kite tak puase sbb kite lapar,kite tak boleh tahan lapa sgt perut kite"

1 org nak conteng on "Cabaran berpuasa-Hariz Rifqi"

Syima ~Mama Kyra~ on July 2, 2014 at 12:15 PM said...

amboi berbahasa 'kita' dgn mami ye..HEHE..sama cam kyra..mama nnt kejut kyra sahur ye tp x penah kejut dia pun..pastu kyra sahur kul 7am..kul 1 pm kat kindy time mkn dah berbuka..kekekeke

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez