Friday, January 13, 2017

Raya 2016


Baru saya perasan entry raya tahun lepas takde.......hahahaha.Walaupon raya dah lama berlalu saya nak jugak cerite pasal raye thn lepas

Alhamdulillah thn lepas diberi kesihatan yang baik sepanjang bulan Ramadhan walaupon mase tu kandungan dah mencecah hampir 7 bulan. Seperti biase,hidangan berbuka adalah hasil tangan sendiri cuma kuih2 dan air je beli kat PARAM,itupon pg param yang kecik2 jer sbb mak tak larat noks nak jln byk2,kenderaan berat kan.

Baju raye recycle kaler pink tahun 2010 tapi mommy ofkos la dpt baju baru...hahaha,daddy je yg recycle baju melayu.Anak2 pakai baju kaler ikut baju pra hari jumaat fitri..kehkehkeh,mak bajet konon tapi sedih betul tak dan nak ambik gambar pg raye sbb lepas g solat raye boleh ain terkencing kat baju raye,sadis betul. Hilang mood nak ambik gambar dan sampai ke sudah takde gmbr ms hari raye.

Tahun lepas giliran beraye rumah mertua,jadi kurangla kemeriahan di pagi hari raye pertama.Alhamdulillah saya sempat solat hari raye pada tahun lepas,walaupon mcm tak larat sbb perut mak beso,ku gagahkan jua sbb taktau bile lg dpt solat hari raye.

 mommy baru feeling nak suh anak dara melawo skali die kencing daa
lepas tu buat muke tak bersalah sbb terkencing,nasib baik tak bocor kat masjid

Sebab kiteorg takde gmbo raye puase,jadi kite ambik gambo ms raye haji je...hahahaha
ms ni baby dalam perut dah 37w

ok bai

0 org nak conteng on "Raya 2016"

 

MYLIFETIMEJOURNEY Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez